Mýty a mylné domienky o RS

Sat 05. Apr 2014 11:56:38

Mod MMG reagoval na chybné dohady, predstavy, dokonca takmer až konšpiračné teórie, ktoré kolujú najmä po Twitteri ohľadom niektorých faktov o RS.

Mod MMG tvrdí:
Naša komunita (RS players) je zložená z 84% mužov a 16% žien, 90% hráčov hrá Runescape v Anglickej verzii (štatistika pohlavia a veku je založená na celosvetovom prieskume ktorého sa účastnili desaťtisíce aktívnych hráčov).

Tak ako asi vyzerá "priemerný" hráč RuneScape?

-> Jeho účet bol založený v roku 2009

-> Má total level 1614

-> Najvyššie skilly má woodcutting a strength

-> Jeho najslabšie levely sú farming a divination

Aj napriek klebetám že každý v RuneScape je bohatý, opak je pravdou, len 1% hráčov má majetok presahujúci hodnotu 1 Bil RS GP.

Ako ste na tom vy?
Ja by som sa podľa štatistík hodnotil ako Senior player s mierne nadpriemernými lvls.


Bots & GoldFarmers

-> Pred akciou bot-nuke bolo na RS 200k účtov ktoré sa logovali denne do hry až pokým neboli zabanované. V tom čase by trvalo niekoľko týždňov a množstvo player reportov pokiaľ sa účet zabanoval.

-> To sa nám podarilo úplne zničiť bot-nukom v roku 2011 - 95% botov zmizlo počas jednej noci. Vývojári botov sa však zmenám prispôsobili a do roka sa boti vrátili v ich starých počtoch.

-> Pre tieto nové účty to však boli ťažké časy, museli sa vysporiadať s našimi najnovšími in-game technológiami ktoré ich banovali rýchlejšie ako kedykoľvek predtým.

-> Od roku 2013 sme priniesli množstvo anti-boting technológií novej generácie ktoré nám umožnili detekovať botov v priebehu hodín s 100% istotou. Botov banujeme v náhodných intervaloch, pár dní po ich prvej detekcii, takže nikdy nevedia ako sme ich presne odhalili. Vedľajším efektom však ostáva, že je veľa hráčov ktorí botovali nejaký čas predtým ako boli zabanovaní. Skúšajú namietať na ich ban, a mylne sa domnievajú že sme ich neprávom odsúdili za niečo čo nespáchali pretože často hrali podstivo v čase keď dostali ban. Botovia sa nedokážu prispôsobiť novým technológiám ktoré ich detekujú a v hre ich ostáva len malá, ľahko zvládnuteľná kvapka.

-> V septembri 2013 sme sa konečne zamerali na Gold Farmerov. Vydaním Bondov a neustálim zlepšovaním BotWatchu sme ich nepodstivé aktivity udržovali na veľmi nízkej úrovni.

-> Úspešne sme počty botov a gold farmerov znížili na nižšie hodnoty ako kedykoľvek predtým, ale stále nie sme spokojní. Po úspechu na hlavnej hre sme sa zamerali na Old School Runescape.

"Players Online Now"
-> Gold farmers sú online zvyčajne 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

-> Z iného uhla pohľadu, naši najviac fanatický hráči - top 3 z HS #1 ´S U O M I´ hrá denne v priemere 7:27 hodín, #2 ´Drumgun´ hráva denne 13:06 hodín a nakoniec #3 Jake strávi online priemerne 12:48 hodín.

-> Avšak priemerný hráč hrá denne 2 hodiny, počas víkendov strávi ingame o 32 minút viac
No priznajte sa, ktorí z vás hrajú denne viac ako Drumgun či Jake? :lol:

Ak to vezmeme do úvahy, tak jeden botujúci gold farmer by za týždeň nahral toľko ako 12 "skutočných" hráčov. Vďaka eliminácii botov prvý krát po desaťročí naši aktívni hráči reprezentujú pravdivé čísla "Players Online Now".

Uvedomujeme si že prechod na EoC bola pre niektorých príliš veľká zmena a nanešťastie sme stratili týmto updatom časť našej komunity. Robíme veľké pokroky aby sme dali hráčom možnosť voľby combat systému - nový Revolution systém a ´Legacy Mode´na ktorom práve pracujeme, ktorý prinesie naspäť značnú časť starého combat gameplayu a interfacu. Legacy Mode bude zakomponované do RS3 a bude fungovať po boku EoC. Našťastie vidíme množstvo hráčov ktorí odišli po EOC ako sa vracajú k OSRS.

A výsledok? Počet súčasných hráčov v posledných mesiacoch je rovnaký ako bol pred rokom, narastá počet hráčov ktorí sa vracajú do hry a tisícky nových hráčov sa stávajú súčasťou našej úžasnej komunity. Dokonca sme v poslednom štvrťroku zaznamenali pozitívny rast.

"RuneScape je hra a sociálna sieť, pre mňa to vždy bolo o čase strávenom s priateľmi, starými aj novými. Ak máte starých priateľov ktorý už odišli, toto je nádherný rok pre ich návrat."

Pridajte sa ku konverzácii na Twitteri: @RuneScape

Vďaka,

Mod MMG @Mark__Gerhard

Na záver pár grafických údajov ktoré boli vyžadované komunitou:

Image
RuneScape Players - rozdelenie podľa regiónov


Image
RuneScape Players - členenie hráčskej základne podľa veku



Image
RuneScape Players - vek účtov hráčov/total level
Jasne vidieť enormný nárast nových hráčov v porovnaní s počtom starých - high level účtov

Re: Mýty a mylné domienky o RS

Sat 05. Apr 2014 12:52:45

Tak to idem konspirovat:

-> Najvyššie skilly má woodcutting a strength
Woodcutting
Image

Strenght - stacilo sa pred bot nuke pozriet do slayer tower, blue dragons, green dragons, Varrock castle atd. A v sucastnosti aj na frost dragon.

Neverim ze sucastn RS hraci maju najvyssi skill Woodcutting. Keby tam bol Firemaking tak tomu uverim, lebo bonfire su v hre uz niekolko rokov ale Wc? Mam dojem ze tam kde treba zapocitavali botov a tam kde by to bolo vidiet ich odstranil (ako mapa sveta kde ma azia 2%)

Co mne tam ale chyba je priemiernost platenia clenstva na urcite roky.

Re: Mýty a mylné domienky o RS

Sat 05. Apr 2014 13:10:17

Asie 2%? :D

Re: Mýty a mylné domienky o RS

Sat 05. Apr 2014 13:30:04

Zaujimavé fakty :D

-> Jeho účet bol založený v roku 2009
- Čakal som že to bude 2006/2007

Re: Mýty a mylné domienky o RS

Sat 05. Apr 2014 13:32:09

ten posledný graf je nádherný.. a síce, ako to od 2007 ide doprdele.. :)

každopádne, ako sa tak občas pozriem na powerbot fórum do Achievement topicov, nemám pocit, žeby bol ten Bot systém až tak dokonalý.. nie je problém vidieť full vybotované accounty s totalmi 2400+ a miliardami GP..