Wed 01. Apr 2015 0:21:01
Zkusil jsem experimentálně přeložit toto -
http://services.runescape.com/m=forum/f ... 566,goto,1Určitě tam bude plno chyb nebo to bude prostě napytel, tak mě neflamujte

.
Je to rok a půl od vydání beta HTML5 RS3 klienta. Jak jsme zmínili na RuneFestu, od té doby jsme začali pracovat na úplně novém klientu a vy se možná divíte, proč to celé zkoušíme znovu.
Od začátku jsme věděli že HTML5 klient byl experimentální a jak jsme došli do fáze optimalizací, bylo jasné, že klient nebude dostačující. Kvůli základním omezením platformy (Javascript a webové prohlížeče). Pokud jde o výkon, tak by to nikdy nebylo tak dobré aby to mohlo nahradit současný Java klient.
Po dlouhém zvažování jsme se všichni shodli, že slabé části HTML5 klienta nešlo nijak obejít či vyřešit a že RuneScape komunita (a developeři také) si zaslouží něco opravdu úžasného místo HTML5 klienta. Tohle znamenalo pouze jednu věc: rozhodli jsme se vzít všechno, co jsme se naučili z našeho prvního pokusu a začít úplně znovu.
Bylo učiněno rozhodnutí, že začneme pracovat na úplně novém, multiplatformovém, C++ RuneScape klientu. Back-end kód (vykreslování, zvuky, síťové prvky, budovací systémy atd.) byl přepsán od základů, ale pro klient jako takový, jsme naportovali zakládní HTML5 kód do C++. Tímto způsobem jsme udělali většinu práce, zatímco jsme se mohli soustředit na opravování malých chyb.
Teď se vám možná honí hlavou, proč prostě nezůstat u technologie kterou jsme používali v RS do teď?
Prvně, jazyk Java již není vhodné řešení pro moderní herní klient. Dokonce i hlavní webové prohlížeče zastaví podporu toho jazyku. Začínaje Google Chromem a brzy bude následovat i Firefox.
Za druhé, a co je nejdůležitější, jak Java, tak i Javascript nemají žádný skutečný prostor pro výkonově náročný software a grafické vykreslování. Za to C++ nám dává kompletní kontrolu nad výkonem a vykreslováním. Což znamená, že budeme moci poskytnout ještě lepší grafiku než ta, kterou si teď užíváte a to celé s lepším výkonem.
Zní to moc dobře na to, aby to byla pravda? Ve skutečnosti není a náš pokrok nám zatím dává jistotu, že můžeme dosáhnout těchto cílů. Ke všemu C++ je nejlepší multiplatformní jazyk a nám dává větší prostor pro fungování RS na ne-Windowsáckých platformách s nejlepším možným výkonem (např. Linux, OSX, další webové prohlížeče atd.)
Sečteno a podtrženo, současný klient nevystihuje to, jaký může RuneScape být a má značné nedostatky které se časem zhoršují. Musíme se přizpůsobit a tohle je ta nejlepší cesta jak jít vpřed!
V současné době se věci formují dobře. Už jsme skoro hotoví při implementování základních funkcí a grafika i výkon je již teď lepší jak u Java klientu. Chcete-li povzbudit svůj apetit, zde je stručný souhrn toho co by měl nový klient dodat.
• Lepší výkon jak současný Java klient
• Lepší grafika jak HTML5 RS3 klient
• Větší podpora další platform a OS (Windows XP/7/8, OSX, Linux, webový prohlížeč)
• Zlepšené rychlosti při načítání
• Zlepšené vykreslovací vzdálenost jak v Jave
• Zlepšená grafika
- Globální osvětlení
- Atmosferický rozptyl světla
- Kaskádovitě stínové mapy (vysoce detailní sluneční stíny na větší vzdálenosti)
- Lepší post-processing
- Vylepšené odrazy
Seznam pokračuje, ale detaily si zatím necháme pro další blog příspěvek, který uspokojí spíše technické typy mezi vámi a doufejme že odpoví na vaše otázky.
Chystáme se vynaložit veškeré úsilí, abychom mohli nabídnout lepší RS zážitky bez toho aniž by jsme ztratili jisté funkce Java klienta. Nakonec, musíme udělat to co je nejlepší pro RuneScape. Vše co žádáme je aby jste měli otevřenou mysl a věřili nám. Nebudete zklamáni.
Mod Lordgit
Hlavní Grafický programátorNakonec ještě pridávám pár obrázku kde je porovnaný nový klient se současným (nalevo je současný a v pravo nový)
Obrázky
Al Kharid
Ashdale
Darkmeyer
Taverley
Prifddinas