The Domsty

Fri 03. Apr 2015 14:18:16

Zdravíčko,

jmenuju se Dominik a kdysi jsem si z hecu udělal nick "The Domsty" a ten mi taky zůstal :D
Je mi 17 a za chvilku budu velký kluk. Runescape jsem začal hrát někdy před... pfft skoro 6 rokama a dával jsem si velké pauzy mezi tím kdy jsem byl aktivní, byl aktivní - málo, a nebyl aktivní. Moje low skilly nejsou protože bych byl noob... samozřejmě.. eh...

No, většinu své member účasti jsem strávil s mými fellow čuňaty, prasátky, a podobnými úchylnými stvořeními (že Angie?..) na RSko.cz, ačkoliv jsem tam nebyl tak známý, tyhle lidi mi přirostli k srdci, a kdyby tu třeba někde byli tak pište! #GS #GS #GS

Jinak rád combatuju a vždycky jsem byl takovej ten PvM, a proto i teď mimo učení se flippingu trénuju hlavně cmb. Jednou budu velký kluk i ve hře... :D Nenávidím z celého srdce runecrafting a doufám, že ten skill umře na šlápnutí na lego!

IRL studuju filmovku v Praze, hraju airsoft, na kytaru, na nervy mojí holce, rodičům, (...)

Nebojte se mi napsat, rád pokecám, v rámci možností poradím a tak.

Zatím se mějte a goldům zdar! #GS #GS #GS

Re: The Domsty

Fri 03. Apr 2015 15:41:41

Vitaj :D

Fri 03. Apr 2015 16:17:07

Ahoj, co sa studuje na filmovke? Budes reziserom alebo...?

Fri 03. Apr 2015 20:48:16

Axl101: Díky! :)
Matonym: No, v podstatě můžeš jít pak na jakoukoliv "odrůdu" filmu. Střih, klapka, skript, 3D modelling, animace, režie,... Je toho spoustu a vše je na tobě :)

Fri 03. Apr 2015 21:40:22

Chce to Angieho zpět :(

Vítej na foru! :)
Kdy ti bude 18? :P

Fri 03. Apr 2015 23:12:51

Dark: Jo to chce.. :/ No, za měsíc a tejden :D Říkám, už budu velkej kluk :D

Mon 06. Apr 2015 1:59:29

Sevas :D To uchylne prasa nechajte tam kde je :D :D (večne s nami :3:D) Takže doraz 18 rokov ano ? ja som mal 18 v marci, venuješ sa nejakej fyzickej aktivite ? Cvičíš, beháš, hráš niečo či sa venuješ nejakému bojovému umeniu ? :)

Mon 06. Apr 2015 10:05:38