Puk

Thu 13. Nov 2014 1:21:44

1. Ja a Runescape:

Zdravím, moje display name je Puk, možno si ma niekto pamätá ako "the brixo". Rs hrám cca 7-8 rokov s prestávkami, dostal som sa k nemu cez spolužiakov a takmer som ho ani hrať nezačal pretože som nevedel prejsť tutorial island :D :D (neznalosť angličtiny). Na tomto účte hrám od novembra 2011 začal som asi s 1m total xp (býval bratov), za posledné tri roky som mal asi len jednu polročnú pauzu (maturity, letná brigáda...).

2. Ja v RS/Cz&SK Komunite:

Prvých pár rokov som s komunitou nemal takmer žiaden styk, maximálne som si pozeral návody na plastovi :D , neskôr haianh, rsko.cz no a keď som začal hrať aktívnejšie tak som sa stal členom Rsko.cz klanu

3. Ja v reálnom živote:

Volám sa Hugo, mám 19 a som z Košíc no momentálne študujem na MUNI v Brne.
Mám jedného brata (13) ktorý už asi od 6 rokov rád sledoval ako hrám rs :D

4. Ja a môj voľný čas:

Voľný čas sa snažím prerozdeliť medzi kamarátov a rs, nefajčím, pijem, rád si pozriem nejaký film, zo seriálov HIMYM, GoT, rád papám (nie je to vidno :D )
Z hier okrem rs Terraria, TF2, CS 1.6, San andreas, Hotline Miami
Last edited by Brixo on Thu 11. Jun 2015 15:07:38, edited 1 time in total.

Re: Puk

Thu 13. Nov 2014 9:11:01

Hoj, čo ťa viedlo k zmene nick name z Berixo na Puk?

Si asi prvý Hugo, ktorého poznám, asi je to celkom vzácne meno. Nevieš koľko Hugov je na Slovensku? :p

Thu 13. Nov 2014 14:01:58

Kwaichi wrote:Hoj, čo ťa viedlo k zmene nick name z Brixo na Puk?

Si asi prvý Hugo, ktorého poznám, asi je to celkom vzácne meno. Nevieš koľko Hugov je na Slovensku? :p

Brixo je bratove "alter ego", takže som mu to prenechal no a prečo Puk to neviem ani ja :D
A Hugov je na slovensku veľmi veľa pretože každý 10. pes sa volá Hugo :D ale čo sa ľudí týka tak som ich zatiaľ stretol možno 4-5

Sat 15. Nov 2014 21:31:22

Vitaj.

Tvoj nickname pochádza z takmer najobľubenejšieho športu u nás? Pozerávaš hokej? Fandíš niekomu?

Sat 15. Nov 2014 23:56:09