I tercian I

Mon 09. Jun 2014 0:12:09

1. Ja a Runescape:
Zdravim vsechny :). Hraji pod nickem I tercian I, ale spise budete znat muj byvaly hlavni ucet Tercian. Runescape jsem zacal hrat mezi 2001 -2002, presne datum si uz opravdu nepamatuji.
Samozrejme jsem hral s prestavkami a ta nejdelsi prisla po nastupu EOC. Tento update jsem uz nezkousnul a rozhodl jsem se ukoncit postavu Tercian a necekal jsem, ze se k rs jeste vratim.
Ale mam za sebou prvni rocnik vejsky a prazdninova nuda padla i na me. Tak jsem se rozhodl znovu zacit a zabit trochu cas :).

2. Ja v RS/Cz&SK Komunite:
Vetsina mych rs pratel uz nehraje a proto je muj friendlist krapet prazdny. Tedy budu rad, za kazdeho noveho rs frienda :D. V zadnych klanech jsem nebyval, protoze nejak stale nevidim uzitecnost klanu v runescape. Pouze jsem prebyval na chatu obrizka, kde jsem si za duveru vyslouzil stribrnou placku.

3. Ja v reálnom živote:
Jmenuji se Stepan, je mi 21 let a bydlim ve Zdare nad Sazavou. Momentalne studuji na VUT FIT v Brně.

4. Ja a môj voľný čas:
Moje zaliby nejsou nijak zvlastni. Sportuji od mala, takze u me vede skoro jakoliv sport. Nejak vazne uz hraji jen fotbal za vesnicky tym. Jinak serose uz moc nesleduji, ale samozrejme na Game of Thrones si vzdy cas udelam.

Re: I tercian I

Mon 09. Jun 2014 2:22:00

Vitej mezi námi :) na cc určitě brzy najdeš novou náplň svého friendslistu (když už ne svého života...). Můžeš začít se mnou :D
Co máte všichni na GoT? To přece nemůže být tak úžasné

Mon 09. Jun 2014 8:49:48

Dekuju :) Dobre dobre to jsem rad :) Nejakej extra duvod asi nemam, spis me tahne to prostredi a pribeh. Kdybych nebyl linej tak bych si treba i knizky precetl , ale to je nerealny :D

Mon 09. Jun 2014 12:05:28

Ahoj Tercian.
Strieborná hviezda na obrizke, tak to je niečo :p Takže si začal na OSRS s novým acc? Aké už máš lvls a ktorý skill trénuješ najviac?

Mon 09. Jun 2014 16:02:32