New Beast On Stage

Fri 30. May 2014 13:51:22

Ahojte, moje meno je Samuel a budem sa snažiť Vám prekladať texty spolu s ostatnými Translatormi :)

Dúfam že budete s mojimi prekladmi spokojní a porozumiete im tak aby Vám pomohli :)

RS life ~~~
- v poslednej dobe som sa do Rska pustil veľmi zaryto pretože som mal zdravotné tažkosti a nemohol som sa venovať fyzickým aktivitám :D
- hral som pred EOC asi 4 roky ale to bolo iba F2P počas základnej školy a nemal som viac ako 1M tak som si vytvoril nový účet ktorý mám asi pol roka a aktívne na ňom hrajem.

Personal life
- takže ako som spomenul volám sa Samuel mam 17 rokov, bývam v Košiciach a študujem na Obchodnej akadémii taktiež v Košiciach a som "úspešný" študent tretieho ročníka :D
- mam kocúra ktorý sa vola Korky :D, mal som psa ale ten už je na lepšom mieste :c
- mám rád klasiku, ako v hudbe tak aj v štýle obliekania neznášam nové trendy čo sa týka všetkého (obliekanie, hudba atd...) teda až na skinny jeans :D

Aktivity
- rád sa povaľujem, som veľmi lenivý jedinec, ale taktiež si rád zašportujem tak raz do roka.
- milujem piatky s kamarátmi či už niekde v bare alebo vonku pri fľaške c:
- neznášam diskotéky a kluby pre dúhovú mládež :D
- mam ich viac len si teraz neviem spomenúť.

To by bolo niečo málo k mojej osobe, ak máte nejaké otázky tak sa smelo pýtajte nemám čo skrývať :D a ak som niekoho očaril tak mu môžem poskytnúť môj FB, skype, snapchat a podobné sociálne srandy. :)

Re: New Beast On Stage

Fri 30. May 2014 14:44:36

Ahoj :)

Lenivosť si prebral od Korkyho alebo on ju pochytil od teba? :D

Tešíš sa na letné updaty v RS alebo si skôr cez leto budeš užívať život vonku?

Fri 30. May 2014 14:52:39

ahoj ahoj a vitaj u nas...
posledne dni sa casto stretavame ale myslel som si ze si nejaky zahranicny hrac a nie cz sk :D

Fri 30. May 2014 17:15:46

Čúúús, ďalší Košičan.

Len mi nepovedz, že aj ty chodíš na Watsonku :(, každý kto chodí na OA chodí na Watsonku, akoby bola Polárna horšia ( tam chodím ja :) ).