Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sat 31. May 2014 13:22:13

Rozmýšľali ste niekedy nad tým, ako by dnes vyzeral Runescape, ak by sa EOC update nikdy nestal?
Chýbajú mi tie časy, kedy boli worldy preplnené, na každom kroku sa dalo stretnúť množstvo hráčov atď. Asi mi chýbajú good ol' times :)

Práve teraz si len tak trénujem combat a napadlo ma, že ak by Jagex neurobil abilitky ako také, ale ponúkol by ich trebárs ako rozšírenie special attackov, mohlo by to mať celkom úspech a nemuselo by toľko hráčov skončiť.

Každá zbraň by mala 1 hlavný special attack (ten pôvodný, ako bol v starom RSku) + 3-4 bonusových special attackov attackov (predstavuj si niektoré z dnešných abilitiek).

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sat 31. May 2014 14:11:37

tak oni plánovali EOC už strašně dlouho, bylo by snad nesmyslný kdyby nepřidali do hry update, na kterým strávili tolik času a utratili za něj tolik peněz...

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sat 31. May 2014 14:56:32

odpoveď sa dozvieme o chvíľu na legacy móde, kde budeme môcť kombinovať special attacks a ability, to vlastne môžeme už aj teraz, na beta teste

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sun 01. Jun 2014 8:38:06

Asi by som stále aktívne chodil na clan wars... Aj keď neviem, kedy by som na to mal čas :D

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Wed 25. Jun 2014 13:52:31

Samotnému mi EoC ze začátku dělal problémy i když jsem na stejné ability byl zvyklý z jiných her. Zároveň přišel až v době, kdy jsem měl všechny combat skilly hotové a combat jsem nedělal, takže jsem neměl ani důvod ani motivaci se to učit.

Po roce a půl si už bez EoC neumím RS představit a jednoznačně jej považuji za pozitivní změnu. Před ním byl combat největší slabinou hry. Za dobrý kompromis také považuji možnosti Revolution a Momentum, ale snad až na special attacks nejsem příznivce Legacy mode, který je podle mě krokem zpátky a zbytečnou komplikací. Zvlášť pro nové hráče, pro ty, kteří ho používat nebudou a pro budoucí obsah hry, který mu bude muset být přizpůsoben...

Nevěřím, že za výrazným odlivem hráčů stojí právě EoC. Půl roku před jeho vydáním byl vydán anti-bot systém Optimus a dalších 10 měsíců po EoC přišly bondy, které prakticky vymýtily boty ze hry, což byl hlavní důvod nejvýraznějšího úbytku "hráčů".
Přidáním některých nových miniher a skillů došlo ještě k většímu rozmělnění hráčů ve světě a k jejich případné koncentraci na určitých místech na různých (často instancovaných) worldech. Pro příklad uvedu dungeoneering, divination, sinkholes, big chinchompa, LRC, crystal tree, runespan, warbands, FPF, nová slayer monstra + zvýšení počtu těch starých atd.

Prázdné worldy bych osobně řešil razantním snížením jejich počtu a případným navýšením jejich kapacity. Podle mě je nesmysl, že po 10 letech, kdy se několikanásobně zvýšil výkon počítačů a rychlost internetu mají servery Jagexu stále stejnou kapacitu. Tenhle problém se ještě více prohloubí po vydání Elf City.

A ten tvůj nápad se speciálními abilitami vázanými na zbraň se mi líbí :)

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Wed 25. Jun 2014 13:57:10

CSF by nebylo community clan :)

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Wed 25. Jun 2014 14:19:49

Kovajda wrote:CSF by nebylo community clan :)



CSF bolo kedysi PK clan, že ?

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Wed 25. Jun 2014 18:37:30

Do CSF jako PvP klanu se mi nikdy nechtělo :D

Ale hlavně by mě zajímalo, proč nejde dohromady EoC a PvP? Vůbec nevím proč PvP už není v oblibě tak jako dřív. Jediné, co jsem nedávno četl bylo něco o velkém rozptylu hitů a tím i dost náhodných výsledcích boje, ale nevím...

Ještě jsem zapomněl připsat, že mi v RS dost chybí WASD pohyb bez kterého je EoC takové nehotové. Spolu s 0,6 vteřinovým game tick a drobnými lagy občas zapochybuji, jestli je na tohle RS stavěné...

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Wed 25. Jun 2014 22:11:17

kanon_PvM wrote:
Kovajda wrote:CSF by nebylo community clan :)



CSF bolo kedysi PK clan, že ?

warky, pk, dokonce i mh a minihry, prostě všecko, ale halvně wars a pk no :)

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Wed 25. Jun 2014 22:51:46

Neumřelo by to, co mě na RSku bavilo nejvíc. CWs a obzvlášť CWs mezi country clanama :)) Vždyť jsem na tom byl tak závislý, že jsem chodíval pomáhat i Polákům ^^ (Schválně jdu lognout tDD forum a zjistim, kolik jsem měl absolvovaných warek :twisted: )

I když je pravda, že moje aktivita zhruba od roku 2010 spadla na logování v neděli na wars.. Takže za to nemohl jen EoC :akon:

NEJLEPŠÍ EVENTY BYLY INTERKY 10 NA 10, CHODILI JSME SE UČIT TANKOVAT.

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Thu 26. Jun 2014 10:17:06

Řekl bych že aspoň česká RuneScape komunita byla vždy taková konzervativní a zastávala taková tak konzervativnější stanoviska v globále. A já je chápu, kdysi bylo pár miniher, ale lidi tam chodili rádi - Pest Control, Castle Wars, Trouble Brewing etc. Teď v té hře je pomalu více miniher než samotného contentu. Vnímám pozitivně snahu o grafický rework, který opravdu stojí za to. Vnímám kladně EOC, ale pro mě to stále má mouchy, na které si asi nezvyknu. Co bych tak ještě srovnal s dobou minulou je to, že questy před WGS byly mnohem různorodější pro mě a nápaditější a vyvrcholilo to samotným WGS - říkejte si co chcete, ale ten quest je jeden velký příběhový orgasmus :D :)

Co mi doopravdy chybí jsou eventy webů, které Jagex zabil. Množstvím miniher a podobných sraček přestali lidé chodit na eventy tohoto typu. Vím, o čem mluvím, dělal jsem evenťáka pro RSko.cz. V rpůzkumu uváděli že chtějí eventy klidně týdně. Během půl roku počet návštěvníků MH a týmových miniher ubyl z řádů desítek až na pouhé jedince. Tohle mě na RS nejvíc mrzí. Nikoli se neliší od starého RS obsahem, ale právě tou širokou komunitou, ze které zbylo už jen na pár veteránů a ruku na srdce, mladá krev není to, co bývala ta stará. :)

Samotné ability mi nevadí do doby, než je třba jít takový tribrid na MH a ke gearu switchovat i ability bary - no je to nehorázný zmatek pro mě.

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Fri 27. Jun 2014 2:57:08

Robby Pinky wrote:Ale hlavně by mě zajímalo, proč nejde dohromady EoC a PvP? Vůbec nevím proč PvP už není v oblibě tak jako dřív. Jediné, co jsem nedávno četl bylo něco o velkém rozptylu hitů a tím i dost náhodných výsledcích boje, ale nevím...

Momentální PvP prostě není dobré. Vyřazením hybridu, clawek, korasi, ags a dharoku, ztratilo svoje kouzlo :). Když si chci dát trochu Pk, tak zapnu nějaký mopar :).

Co se týče Eoc - už před ním bylo málo hráčů. To že dřív bylo všude mnoho hráčů a nyní už ne, má také za následek ''zrychlení'' hry - lidé prostě jen skillí, kempí na mh apd. Proto nejsou snad ani vidět :). 300-500 lidí na worldu mi vyhovuje, aspoň se dobře huntí a není nikde plno. Přitom to stačí na dobrý chod hry.
Za poslední dva roky jagex přidává skoro jen dobré updaty. Mě si získal MH, protože nyní je prostě cool :). Co mi dost vadí je to, že si nestojí za updaty. A na lidech, kteří by teoreticky budoucí update (např. Legacy), ani nevyužili (jsou to low hráči), nechá hlasování o každé cipovině. Hlasování je sice pěkné, ale ne o každém prdnutí, co se v Jagexu semele - ANO, koncept legacy se mi nelíbí. Nechápu tento krok zpět. Místo aby se pracovala na nějakém vylepšení hry - Questy, POH, 80 lvl hybrid armor; tak se ztrácí čas na takových mrtvých konceptech (pochybuji že bude legacy hrát nějaká větší skupina lidí - boom to zažije po vydání, pak to chcípne). Světlým bodem v tomto vidím PvP, nechám se překvapit, jak si s tím Jagex pohraje - třeba změním názor :).

Myslím si, že velkým změn Eoc se ještě dočkáme po novém skillu :) ;). Zkrácení Cd apd. :)

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Fri 27. Jun 2014 11:52:15

Dobře prasátko, vypichol si bod, kvůli kterýmu skončilo mnoho lidí a možná i já (i když těžko hledat jednu příčinu :D ) Dřív se dával slayer 40k xp/h, teď se dá udělat kolik, 300k/h? A takhle je to ve všech skillech, prostě v píči. Když jsem někdy dávno dělal cooking 99 tak jsem měl asi 120k xp/h, teď se neodvažuju tipovat, 500k xp/h? :D

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sat 28. Jun 2014 0:26:39

Marty wrote:Dobře prasátko, vypichol si bod, kvůli kterýmu skončilo mnoho lidí a možná i já (i když těžko hledat jednu příčinu :D ) Dřív se dával slayer 40k xp/h, teď se dá udělat kolik, 300k/h? A takhle je to ve všech skillech, prostě v píči. Když jsem někdy dávno dělal cooking 99 tak jsem měl asi 120k xp/h, teď se neodvažuju tipovat, 500k xp/h? :D

Tak tohle je pravda, bonusové expy máš na každém rohu a doslova je sereš jako Lannister sere zlato. Pamatuju si jak kdysi všichni slavili každý 99 level co dali, protože to bylo zasloužené. Dneska je to sotva gz na chatu, protože simply nobody gives a fuck díky té akceleraci. :oops:

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sun 29. Jun 2014 10:06:38

Gratzky sa stále robia, no už len na niektoré skilly. A 300k slayer xp/hr? To je už prehnané :) No ale je pravda, že xp rates sú o dosť rýchlejšie. S tou novou aurou (double exp po 2 hodiny za týždeň) som dal 2.8m prayer xp za 2 hodiny - a to som ešte aj afkoval.

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sun 29. Jun 2014 10:13:44

Ten slayer je takhle rychli na kalpite king taskach mas za jednoho 15k xp a na minimass padne asi za 30sec

Re: Ak by EOC update nikdy nestal/prebehol inak..

Sun 29. Jun 2014 15:23:56

jakube33 wrote:Ten slayer je takhle rychli na kalpite king taskach mas za jednoho 15k xp a na minimass padne asi za 30sec

Ale tak to je nějaká podmínka abys ty expy dostal ne? Musíš je přehitovat, nebo se pletu?