Radanek zkouší runescape

Fri 24. Oct 2014 14:49:25

Ahoj, možná mě znáte. Jsem Radanek, bývalý hlavoun Rsko.cz komunity a zkouším se dostat zpět do hry. No a k tomu jsem vyzkoušel zapnout stream - nemám s tím zatím skoro žádý zkušenosti, takže každej nápad bude vítaný. Stream najdete na http://www.twitch.tv/daeroncz . Budu mluvit hlavně anglicky, abych přilákal i cizozemce :)

Něco k mé maličkosti:
Je mi 22, studuju v Olomouci pajdák (angličtina-informační výchova) a rs jsem začal hrát někdy před 8-9 lety. Před cca 2ma lety jsem s tím seknul a teď se snažím vrátit znova do hry.

Dotazy sem, rád zodpovím.

EDIT: stream se odsouvá na večerní čas/až nebudu tahat net ostatním uživatelům (bratr přišel brečet že má 600 ping a nedá se s tím hrát :D)

Re: Radanek zkouší runescape

Fri 24. Oct 2014 15:56:13

Ahoj, myslim ze ti tam nikdo nepoleze (vsichni koukaj na Shaperku) :)

Fri 24. Oct 2014 16:02:47

toto bude lepsi stream jak shaperka pro me, fakt me nebavi se divat jak nekdo zabiji hill gianty nebo sbira flax

Fri 24. Oct 2014 16:15:08

^ hyper ako poznám Radánka, moc by som sa na to nespoliehal, že bude zbíjať niečo iné ako hillz :p

Sun Wukchung wrote:Ahoj, myslim ze ti tam nikdo nepoleze (vsichni koukaj na Shaperku) :)

:wtfhash:

WB Radanek, čo ty chceš skúšať? Veď už si senior scaper :akon:

Fri 24. Oct 2014 16:40:20

stream huntu tds to bylo dobre, mam twitch pustenej skoro porad, takze se na tebe rad kouknu :p

Fri 24. Oct 2014 19:29:57

Dneska bude nějaký noční stream, začátek bude někdy před půlnocí a pojedu až co to dám. Nějaký drinking stream to bude, musím dopít flašku whisky :)

Fri 24. Oct 2014 20:37:29

Vítej zpátky, špekoune. :)

Dnes jsem ti na to už hleděl, ale u těch TDs musíš být víc akční a nečekat na severním spotu jen na toho jednoho. :-D

Fri 24. Oct 2014 21:27:01

Vitej zpet pane bakalar. :)

Sat 25. Oct 2014 3:39:44