Interview s Technologicsom

Sun 02. May 2010 20:38:54

Vítam vás u pokračovania série rozhovorov s členmi klanu. Po vašich návrhoch som teda na rad prišiel ja.. no ale nemôžem sa predsa pýtať sám seba že :). Pre tento prípad sa mi ozval Kovajda, že mi teda pomôže. Takže úvodné titulky:
Firma Kovajda & Technologics Entertainment uvádza
interview s Techom.

A long time ago in a galaxy far, far away....

Je mi to trapné, ale první otázka musí být tahle nudná, kterou prostě odpárat nemůžeme.. Pověz nám něco o sobě jako člověku, než se dostaneme k tobě jako sexy runescape postavičce.. Sám zpovídáš lidi, takže ti snad nemusím vysvětlovat, co chci slyšet..

No dobre, chápem presne čo po mne chceš , volám sa Samo, mám už čosi cez 20 rokov, pochádzam takmer spod Tatier.. z Oravy. Momentálne študujem v Bratislave a je mi tu dobre . Mojou alma mater sa stala fakulta elektrotechniky a informatiky pod Slovenskou technickou univerzitou a som práve v 4. ročníku.. čiže ma môžeš oslovovať pán bakalár Tech hehe

Dobře, pane bakálař Samuelko Tech, vaše odpověď byla vyčerpávající, takže můžeme změnit téma a konečně se začít o tom, co lidi dneska zajímá.. Ne, že by tvůj osud sedláka z Tater, který do velkoměsta přišel nebyl zajímavý, ale dnešní lidi spíš zajímá, jak jsi se dostal k RuneScape, když v podtatranské oblasti byl internet jen výsadou bohatých

Tak to je celkom zaujímavý príbeh ako som sa dostal k internetu.. ale ten snáď preskočím a prejdem k tomu RSku, alebo snáď nie? No ale podstatné je že som sa k internetu dostal a so spolužiakom na gympli sme začali hľadať nejakú online hru, ktorú by sme mohli spolu hrať.. no a počas tohoto hľadania sme sa cez web onlinehry.sk dostali k hre Runescape, ktorá podľa popisu bola veľmi zábavná, ale krátka.. čo mi dodnes nejde do hlavy je, že ako na to prišli . No ale zatiaľ čo spolužiaka to asi po týždni omrzelo.. tak mňa táto pliaga chytila